Zwroty i reklamacje

Pobierz i wydrukuj formularz  zwrotu lub reklamacji

Dołącz wypełniony formularz z paragonem oraz produkty, które chcesz zwrócić lub zareklamować

Nadaj przesyłkę na adres: 

ul. Jana Kilińskiego 19/8

50-263

Wrocław

Zwroty

Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Konsument ma prawo złożyć rezygnację z towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu.

Paczkę prosimy wysłać Kurierem lub Paczkomatem (przesyłki zwrotne, które chcą Państwo wysłać do paczkomatu należy zaadresować wyłącznie na paczkomat o numerze WRO215M, prosimy również o dodanie na etykiecie: e-mail kontaktowy: angelbloompl@gmail.com oraz numer telefonu 504 985 585. Paczki zwrotne musza być nadawane jedynie przez stronę InPost lub w maszynie paczkomatu).

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

Formularz zwrotu: Pobierz formularz

Reklamacje

Sklep Angel Bloom zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.

Formularz reklamacji: Pobierz formularz